www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Friday, April 17, 2009

CinTa Yang Kabur

aku tahu aku bersalah
aku tahu aku yang silap
tapi bukan aku yang berselindung
sudah aku jelaskan dengan terang dan nyata


aku tak benci kau
aku sayang kau
jgn benci aku
sebab kau janji nak sayang aku

kau tengok mata aku
aku ada masalah
masalah yang bukan aku cari
tapi dia datang sendiri


kau penguat aku
aku mampu berdiri kerana ada kau
kau yang disebelah aku
yang sokong aku yang keras hati
dan banyak salah..


aku benci bile kau benci aku
sebab aku tak harap org lain suke aku
aku nak kau je sayang aku


dia bukan untuk aku
aku tak nak dia
aku nak tinggal kan dia
untuk kau
aku nak kau..
tapi kau yang nak tinggal kan aku


aku kene sabar ke..
aku kene sabar ngan semua nie..
lame lagi ker?


tolong aku
lepaskan aku
bukan lepaskan aku pergi
tapi dakap aku kembali


aku dah buta
buta dari mencintai wanita lain
aku cinta hanya kau


tapi kau buat
cinta yang kabur
untuk aku








0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?