www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, March 30, 2009

kemana kau pergi sayang..

selamat menghadirkan diri dan minda anda ke blog ini..aku dah lame sangat x update blog nie..boleh jadi marah org yang selalu tgk blog nie kalau slalu cam nie..mane tak ner,ramai yang nak tau akan perkembangan hafizah in wonder..skang nie hafizah in wonder xde ngan aku..maksud aku, kitorang dah xdpt nk spent time cam dulu lagi dah disebab kan dia sedang dlm course kat Malaysia Airlines Academy --MAA-- lah org panggil..dulu citer nye aku pun dah pegi course tu..selaku senior kepada hafizah in wonder, aku dah menjejak kan kaki ke MAA tu dulu la..course tu mengambil mase selama sebulan 1/2 la jugak..lame siot..aku tiap² hari datang keje skang dah tepu sebab hafizah in wonder xder ngan aku..tapi kadang² tu aku cube curik mase untuk berjumpe dia..alhamdullilah ade jugak ruang dan waktu untuk aku untuk bersama hafizah in wonder..

aku berharap sangat dia habis cepat course tu..boleh kitorang besame seperti dulu..aku sabar menunggu...

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?