www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Thursday, March 12, 2009

Malam Yang Hitam Putih



sori lambat update..aku 2-3 hari nie sibuk je memanjang..so hari nie dapat la aku mengupdate blog nie..aku sebenar nye baru balik dari Afamosa resort..tapi aku bukan bersendirian tapi bersama hafizah in wonder + adiknye + mak mertuaku!!!tet tet..hehehe..agak kejung jap di situ..

aku penat giler la..ops..lupe nak bagitau korag..kitorang sebenar nye menghadiri majlis hari keluarga pada siang harinye dan dinner pada malam hari..aku pulak malam tu buat perform lak..aku, hafizah in wonder n kengkawan semua bertolak dalam pkul 8:30 pagi..n sebagai seorang yang selalu lewat aku pun menido kan diri di opis semate² nak mengelakkan aku dimarahi oleh rakan² sebaya..

alhamdullilah..kitorang bertolak mengikut mase yang ditetapkan..8:30 pagi..kitorang sampai di sana 11:00 pagi.patut nye kitorang dijangka sampai lebih awal tapi kitorang dah sesat.thats why kitorang lambat..tapi tak pe..sampai dengan selamat pun..

sampai je kat sane kitorang semua ke tempat pendaftaran untuk daftarlah..pastu ape lagi masuk theme park la..mandi manda n join game match untuk family day..tapi aku tak leh nak join sebab malam tu aku kene perform malam tu..so aktiviti aku tak same ngan dorang..aku n kebret yang lain kene buat final rehersal sebelom nak perform..penat nye aku..

aku skip la skit citer ek..lepas aku rehersal abis dalam pukul 6:00 ptg.ape lagi balik bilik trus bongkang la..pkul 7 aku bangun n trus bertolak ke tempat dinner tu..aku ngan hafizah in wonder dan berpakat nak berpakaian sedondon malam tu..hehehe..kaler yang kitorang pileh adalah hitam merah..memang menyerlah la malam tu..lip lap lip lap la kitorang..memang la mencapap..
sampai aku ngan hafizah dapat plak best couple dressed malam tu..dapat baucer ikea RM200.berbaloi la dgn penat lelah kami berdua nak carik dress yang terbaik..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?