www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, January 19, 2009

10 minit?? Hamik Kau!!

aku kene marah..lagi nak tanye..lu pikir la sendiri...hahaha..tentu la ngan hafizah in wonder..kali nie aku dimarahi kerana kelemahan aku yang paling tak boleh dibendung..LEWAT..ya...perkataan yang sememangnye paling sinonim ngan aku..seluruh Malaya tahu akan penyakit aku nie..aku lambat mase nak bawak dia g makan..lambat sepuluh minit..10minit...nampak..aku dah cakap..aku mmg teruk..sedangkan aku nie macho dan kacak..tapi terpakse akur pada kelemahan aku yang bodoh nie..TOLONG BANTU AKU...ape lagi..aku dihukum lah oleh hafizah in wonder..dia tak nak..TAK NAK!!..kuar makan..sedangkan sebenarnye aku dah meng~interview perut dia terlebih dulu..ternyata perut dia lapar..tapi semata-mata nak memberi pengajaran pada aku,hafizah in wonder juge sanggup menghukum perut comel nye sendiri..tapi tak pe perut comel..aku dah selamatkan kau..hehehe..nasi goreng pattaya menjadi penyelamat dirimu..santapan rohani yang akan melembutkan hati hafizah in wonder yang sedang amarah..ABG MINTAK MAAF ATAS KEKURANGAN INI...

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?