www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Thursday, January 1, 2009

kene tinggal..kami sedih..uhu uhu




halo..jumpe lagi..aku nie ader citer baru..hafizah in wonder merajuk kat aku semalam..dia nak ikut aku g sg gabai tapi tak boleh sebab dia keje..aku pasal dia tak leh nak g aku pun mmg tak nak pegi..tapi pikirkan tanggungjawab aku pada kumpulan aku(..padahal takut kene marah ngan budak² kumpulan hijau..) aku pun datang la..menjadi ubat nyamuk..sory sayang..abg terpaksa pergi kerana perintah kerajaan..hahaha..hari nie aku nak balik kampung..jap lagi sebelum aku balik kampung,aku nak sedut energy jap..hehehe..jumpe hafizah in wonder..skali lagi aku akan tinggal kan dia..tapi aku akan pulang..pulang membawa harapan la...so..kepada kepada hafizah in wonder..jangan sedih² tau..(buat² la sedih skit)..aku pun sebenarnya dah berjanji ngan hafizah in wonder nak apply cuti sesame ngan dia..nak spend time ngan dia...aku suke dia sebab dia hardworking..sebab dia ader banyak raaaaaaajin..tapi aku ader banyak saaaaaaaaabar...hehehe..tu la yang slalu aku ngan hafizah in wonder perkataan..

aku mintak dia boleh kuatkan semangat aku yang aca² nampak cam kuat nie..padahal..thanks pada hafizah in wonder
ps:harap² hafizah in wonder dah tak majuk sebab aku dah bawak balik air sungai gabai utk dia..tu je aku mampu bagi..teruk nye aku nie..


0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?