www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, January 26, 2009

makan sampai G____K


alangkah indah nye dapat bersantai bersama hafizah in wonder...semalam aku g a n w..oh sory...A & W?clear..ok..aku, hafizah in wonder dan penampilan khas..cik mai yang tak lamelagi bergelar puan..madam..eleh..suke la si mai tu..kitorang makan banyak²..mission aku hanya satu..nak anak dara-anak dar nie makan banyak² sebab aku tak suke mereka² nie kurus..aku nak dorang..berisi dan gembira..bukan nye G_M_k...hehehe..aku akan teruskan perjuangan ini..hehehe..buat hafizah in wonder..u tak gemok..u comel..slim..hehehe..jgn kuat majuk tau..and yang paling penting jangan kuat J_____s..tau..tau tau..hehehe..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?