www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Wednesday, January 7, 2009

aku, dia dan NASIK LEMAK


askum..hari nie dalam sejarah..aku dah melukakan hati hafizah in wonder..bunyi cam pelik~~~pasal NASIK LEMAK~~~~~....aku mengaku salah sebab aku dah membuat hafizah in wonder terSENTAP...sory sayang..citer nye aku bergurau ngan dia(kan dah mmg prangai aku..)aku cakap dengan nada slamber aku jer..aku ckp kat hafizah in wonder yang aku nak dia buang nasik lemak yang aku belikan untuk dia..aku beli dua bungkus..dengan harapan dapat la aku makan berdua ngan dia...tapi salah aku gak..aku dah masak mee goreng utk dia pastu beli plak nasik lemak..mane la larat perut comel dia nak telan semua..aku pun satu..hafizah in wonder takut gemuk..hehehe..gara² kate² yang agak keras nak buang nasik lemak tu dia merajuk..n dia tak penah cakap marah² kat aku..pening jap..aku tanye MAI(bukan name sebenar) merangkap member hafizah in wonder nak wat cam ner..dia bagi tau kat aku hafizah in wonder nak bermanje² je ngan aku..o000o0o0o0o0o..sory...aku lelaki yang lembab nak paham..ya ampunnn..puas mlm kejadian aku memujuk dia..boleh tahan jugak keras hati hafizah in wonder nie..tapi aku ade advantage aku...aku ade baaaaaaaanyak saaaaaaaaabar utk dia..aku percaya dengan kesabaran saje lah yang boleh membuat seseorang mengecapi kemahuan dan kehendak nye(dulu aku part time cikgu bahasa melayu)..aku call dia 5000kali..pastu baru lah hati dia sejuk balik kat aku..hahahaha..senang hati aku..pastu aku dah janji ngan dia esok kitorang dok sebelah menyebelah..biar la orang nak cakap ape..aku dah tekad..aku harap hafizah in wonder pun cam tu gak..manusia ade mulut..kalau ade mulut tapi tak pakai susah jugak..so biar la dorang nak cakp ape..aku n hafizah in wonder akan tabah mengharungi segala onak dan liku...cayok!cayok!cayok!..bersemangat W_J_hehehe..jumpe lagi..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?