www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Tuesday, January 13, 2009

JanGaN berubah selepas 5 SAYANG


Aku takut bile ini terjadi..pukul 5..aku takut pukul 5...bile waktu nie tiba, aku sentiasa bersiap sedia..hafizah in wonder berubah selapas pukul 5..dia yang asal nye baik dan mesra padaku akan berubah bile tepat pukul 5..yang menjadi hal nye aku tak mampu nak menahan kemaruk hati aku bile dia mencebik kan bibir dan mengerutkan dahi..aku "lun nyai" bile x-prasi wajah indah nya berubah..jgn sesekali buat silap pada hafizah in wonder selepas pukul 5...aku berpesan pada semua..aku penah bertanya perkara nie pada dia(time tu pagi atau tghari..nak tanye lepas pukul 5?korang nak mampos..)pasal perkara nie..dia kan mintak maaf pada aku..dia kate mungkin sebab dia terlalu penat berkerja sampai emosi dia terganggu..tapi dalam pengamatan aku..dia mengalami sindrom 5 o'clock..kemarahan dan luahan emosi negatif aku berlaku dek ruang pembuluh darah dia mengecil dan darah akan mengalir deras..sayang..harap ini akan berubah..segera...aku memohon sesuatu yang baik untuk hafizah in wonder ...

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?