www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Saturday, January 17, 2009

Kekosongan Tika KAu TiaDa...


askum..halo halo halo kopi ke milo..hehehehe..aku bosan di tempat kerje nie..tanpa hafizah in wonder..nape?salah ke aku cakap jujur..kalau kite jujur bukan ke kite lebih disenangi oleh orang lain..aku sunyi..kalau dia ade,boleh la aku kene marah,kene ejek,kene sakat..boleh manje²..ehk ehk ehk ehk ehk...aku nak dia ade ngan aku..baru semangat nak keje..kalau tak...cam biase la aku nie..pemalas skit..betol la cakap mak aku..aku nie nak kene push baru leh gerak..mungkin yang itu buruk tentang aku..tapi hafizah in wonder cakap aku soft spoken(pencakap lembut)..ehk ehk ehk ehk ehkape² pun selamat bercuti..hafizah in wonder..rehat kan diri dan minda mu itu..rajin² tgk wonder pet di tv9 tau..ape yang penting!! bekerja~sama..bubye..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?