www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Tuesday, January 27, 2009

mr n mrs LOVE cakap LaJu² ??




aku minggu nie shift malam..2200-0730..adoh..bosan la x de hafizah in wonder..dia lak masuk pagi..0800-1600..aku malas nak g keje..tapi tak pe..hafizah in wonder dah pesan kat aku kene bersabar..~~aku kene banyaaaaak saaaabar..hehehe..

aku ader games baru ngan hafizah in wonder..games dia cam nie..soal jawab tapi kene tanye n kene jawab laju² sape lambat n terkantoi word yang nak disebut kiri gagal la..tapi biase la korang semua mesti tau kan sape lagi yang boleh mmg klau bukan AKU..hehehe..lelaki yang hebat..sensitif--degil..wah..

anyway..jgn nakal kepada hafizah in wonder selama ketiadaan saye..--saye la plak..klau rase sunyi boleh la berhubung dengan saye di talian 017 6*****7 hehehe..aku lah penghibur nye..bukan d---- kan kan kan..??

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?