www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Friday, January 23, 2009

Dont Judge ME..


korang jgn tanye pasal gambar baru lak..dah tak de gambar baru..sebab ape?nak tau sebab ape?sebab aku dah terbuang gambar hafizah in wonder yang aku dah amik banyak² untuk aku update dalam blog nie..gambar² tu semua cam hasil karya aku..hasil karya aku pulak adalah jiwa kau..maksud nye aku dah hilang jiwa aku..aku ngan tension nie..aku dah bagitau hafizah in wonder..pasal nie..dia pujuk aku jgn tension..aku tau boleh amik yang baru..tapi saat tu..mase tu dah tak leh nak di ubah atau di tokok tambah..mase tu..mase tu je la..aku kesal dengan diri aku..aku yang ghairah dan rakus straw terpakse akur pada keangkuhan teknologi yang tidak berlandaskan kasih sayang..aku dihukum tanpa di adili..dont judge me..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?