www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Wednesday, January 14, 2009

ralat----air sungai untuk DIA


ops sory..aku lupe satu bende la..citer nie patut aku tulis mase mule² aku buat blog nie..tapi janji jangan gelak tau..cite nye cam nie..aku n the geng pegi bermandi manda kat sungai gabai..tapi hafizah in wonder tertinggal...so memandangkan aku tertinggal dia kat opis, aku dah di hukum~~~~~~aku kene bawak balik~~~~~jgn gelak aku cakap tadi..aku kene bawak balik sebotol air sungai gabai untuk hafizah in wonder...tolong!!!!aku terhukum..lagi satu..aku mintak maap pada saudara zani..aku terpakse berbohong pada dia untuk mengelakkan kan di gelakkan oleh makhluk itu..so lihat la dunia..aku dah berjaya membalik balik air sungai yang diminta boleh hafizah in wonder untuk menghilangkan rase kekecewaan hatinya kerana di tinggal kan tanpa pesan..mungkin akan berlaku satu hari nanti...

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?