www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, January 5, 2009

SeLamAt BeRdAtIng~~~dtg~~~~


halo..berjumpe semula..aku keje hari nie..selepas merehatkan diri selama 4 hari..hahahaha..

tapi takla best sangat..tapi aku bersyukur dapat jugak aku merehatkan kepala hotak aku yang dah berkecamuk..op..op..op..dah..dah..aku dah telajar lagi..bebalik pada tajuk blog nie..hafizah in wonder..OK..hari nie hafizah in wonder bercuti..selepas bekerja,meraaaaajin kan diri,hafizah in wonder memuaskan hati perutnya merehatkan badan dan minda..selamat bersantai..tapi yang best part dia berdating rupenye..hehehe..aku>>?come on la..aku chill la..aku ok jer..mantain senyum jer..aku kan abg..aku menghubungi hafizah in wonder nak update keadaan dia..dia ok..dari nada suara dia terpancar kegembiraan yang tak terkata..berbeza dgn hari² yang sebelum tu(hari yang dia raaaaajin sgt tu la....)ape²pun..aku doakan kebahagian untuk dia.. tapi yang paling utama..dah MaN__ ke blom nie..??hehehe..bubye

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?