www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Sunday, January 18, 2009

makan bende sejuk tak payah tiup la..


"makan bende sejuk tak payah tiup la"..kate hafizah in wonder..tapi aku dah terbiase buat cam tu..dah habit aku kot..bile nak suap untuk dia..(maybe kitorang selalu sangat makan bende yang panas so aku pun dah terbiase meniup makanan untuk dia..adoooi..)aku ngan hafizah in wonder g makan ABC atau ITD..boleh jugak..hehehe..sedap..tapi dia anti jagung..aku tak tau nape dia tak suke jagung..same jugak dengan laici...---tapi air laici suke pulak..--tak paham--aku nak perahkan laici tu supaya air laici kesukaan dapat diminum..tapi dia tak nak..tak tau nape..--tak paham--mungkin agak nye aku nak perah dari dalam mulut aku..pasal tu kot dia tak nak..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?