www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Wednesday, January 28, 2009

kenape tak nak kalau busuk??


halo..hari nie cam biase lah..aku keje malam..hari yang menduga dan menguji kebesaran Tuhan..dah di katekan umat manusia ader 24jam..8jam kerja..8jam tido..8jam beribadat..tapi ader ker yang beribadat sampai 8jan??..pikir² kan lah..
OK!aku dah takde pautan..tak de sokongan, tak de pendorong..aku perlukan hafizah in wonder..aku akan jadi kuat kalau ader dia..thanks anyway to my lovely hafizah in wonder..
Lagi satu..tajuk yang aku gunakan ini adalah lebih bersasarkan pada bentuk pertanyaan bagi mereka yang pernah digelarkan busuk atau dalam istilah yang lain hapak..kenapa anda di gelar sebegitu..kenape golongan ini dibenci atau di sisihkan..saya berharap anda diluar sana ada penjelasan untuk hal ini..kalau S_-_-_ knape cakap busuk..?hehehe..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?