www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Wednesday, February 4, 2009

3 kuku yang berkilat---percubaan


kepada semua..halo..aku baru melalui proses metafora yang sangat dramatis dan dan tragis..aku demam..tapi ade yang aku kene penyakit yang susah nak sebut penyakit tu..chikakunyya..agak nye la kot..mane ader..aku demam biase jer..mungkin jugak demam ......hehehe..tak la..actually aku dan hafizah in wonder telah menjalankan aktiviti mengilat kuku menggunakan pengilat kuku yang sangat bagut(bagus)..tujuan nye tidak lain tidak bukan adalah untuk...untuk kilatkan kan kuku la..best..tapi di sebabkan kan kesuntukan mase,aku berjaya mengilatkan kan kuku hafizah in wonder hanya tiga jari saje..sedih jer hafizah in wonder..ini di sebabkan kerana kesuntukan masa yang kami ader untuk bersama..insyallah..kami akan mendapatkan mase yang cukup lepas nie untuk sesame kami meluangkan mase bersame lebih lagi..hehehe..
kami juga ader aktiviti lain lepas nie..capetown..tunggu kami..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?