www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Saturday, February 21, 2009

Cari yang Termantap untuk Kamu


semalam aku ngan hafizah in wonder pergi mencari pakaian yang akan kami sesuaikan dengan majlis makan malam yang akan kami hadiri di Afamosa Resort tak lama lagi..teruja betol hafizah in wonder mencari pakaian nye..hehehe..aku dah kate baju yang nak dicari dia memang banyak kat UPtown shah alam..cume ape yang perlu di bawak ialah semangat+duit(biasa la tu)..tak de dua² element nie..memang pencarian akan sia-sia sahaja..hehehe..aku betol² nk dia mengancam gile babek malam tu..di samping lelaki macho yg unik dan sensatif..bukan lelaki jahat tau..hehehe..tapi dalam pencarian kami ini, kitorang ade terima tunjuk ajar dari kakak aku yang memang dah biase bende² nie..tapi aku terdengar kakak aku cadangkan hafizah in wonder bukak tudung untuk mengenakan pakaian yang dia ader..baru nampak cantik dan anggun..tapi aku xnak cam tu..aku tak kan benarkan dia tunjuk walaupun sehelai rambut dia pada khalayak ramai..aku bangkang..aku ade banyak cara nak kekal kan diri hafizah in wonder yang bertudung untuk terus bertudung pada majlis² cam tu..aku yakin, sebagai seorang yang kreatif, aku boleh menyerlahkan keayuan dan kecomelan hafizah in wonder walaupun bertudung..aku akan bukti kan bahawa wanita bertudung juga takde diskriminasi dalam berpakaian..ALLAHHUAKBAR!!!

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?