www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Sunday, February 1, 2009

Kesanggupan mu Kebanggaan Ku..


malam tadi aku n geng hijau meraikan kepermergian ketua kumpulan kami iaitu abg iwan..ucapan aku untuk iwan..boleh jalan daa..dan perkataan boleh jalan daa ini tertera pada kek yang kitorang belikan untuk dia sebagai lambang berterima kasih sebab banyak memberikan sumbangan pada kami..thanks bro!


dalam ini cerita, hafizah in wonder tak ketinggalan hafizah in wonderku..dia turut menghadirkan diri~~nak teman kan aku sebenarnye~~aku sonok dia ader..tapi dia mengaharukan aku lagi sekali lagi..dia sepatut nye tido dirumah..beralaskan bantal dan tilam yang empok tetapi sanggup dia menemani aku yang keje malam nie sampai pagi..thanks sayang..mate yang kuyu dan tido beralaskan tangan dan meje kayu yang kejam membuatkan aku berasa simpati dan rase bersalah pada hafizah in wonder..Oh Tuhan..jangan pisah kan aku dari dia..aku akan jaga dia sepenuh hati ku..jika peluang ini Kau beri padaku..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?