www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, February 9, 2009

Banyak Isi?salah ker??


Halo bersemua kembali..aku dalam mase terdekat nie sedang mengejar sesuatu..sesuatu yang sebenarnye keperluan dan kehendak aku serta hafizah in wonder..sesuatu yang membolehkan aku dan hafizah in wonder tidak basah dek hujan atau rentung di panah panas matahari..aku terlalu concern pasal hal nie..terlalu berkehendakkan benda tu..aku dah nak menghentikan masalah 'mengajar susah' pada hafizah in wonder lagi..cukup la tu..buat hafizah in wonder..aku akan buktikan ini bukan omongan kosong semate²..aku akan buktikan perkara ini pasti berlaku dalam mase² yang terdekat nie..

Semalam ader bende yang nak aku kongsikan di sini..isu yang agak sensetip..hehehe..semalam aku ader bercakap dengan seorang kawan n name dia mai..topik yang kitorang bincangkan adalah pasal banyak isi..adakah isi yang diperkatakan ini sesuatu kelebihan bagi seserang itu tidak kira lelaki ataupun perempuan?dan siapa sebenarnya lebih layan memiliki isi yang lebih?lelaki atau perempuan?hehehe..kalau aku ajukan soalan nie pada hafizah in wonder mesti dia gelakan aku..tapi aku serios pulak..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?