www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Friday, February 20, 2009

...aku P dia ade H..


suprise..satu kejutab yang dah dibuat oleh hafizah in wonder..dia dah ade H sedang kan aku yang kepocie nie ngan dalam proses nak amik P..wahh..memang cemerlang lah dia nie..tapi percaya lah..ini memang tamparan hebat untuk aku, tapi aku terima kejutan nie sebagai kejutan positif untuk aku..aku nak lebih maju dan ader di depan dia..emm..bagus gak ader hafizah in wonder kan kan kan..??baru ader 'sesuatu' yang aku nak kan bersaing..insyaallah..aku pun nak jadi cam dia malah tak salah kalau aku kate kan aku nak lebih hebat dari dia..boleh kan??n lagi satu..takpe la..betol kate hafizah in wonder..mula dari bawah..tak kan hidup ini cemerlang kalau tak dilalui dari bawah..biar susah dulu..nanti kemudian bile Tuhan dah bagi kesenangan, kenanglah kesusahan yang penah di rasai dulu..itu lah massage yang Tuhan nak kita sedar dan ingat bagi makhluk yang dikasihiNya..

ape² aku ngan sabar menanti kemunculan P aku nie..aku rase seronok dan berpuas hati dengan keupayaan dan kemampuan aku nie..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?