www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Thursday, February 19, 2009

Benar kah aku patut di Benci?


Ketegangan..itu perkataan yang sepatut nye dan paling sesuai untuk aku jelaskan disini..aku seorang yang tidak suke dikawal oleh keadaan sebab aku percaya hanya AKU yang dapat menguasai keadaan itu.. AKU----NADZRIN BIN MOHD---- adalah seorang hamba Allah yang bukan boleh dikenali dengan sekali pintas penglihatan tapi memerlukan pemerhatian yang mendalam..aku sedih bila diri aku ditafsir dengan mudah..bukan maksud aku diri aku nie terlalu rumit atau sulit tetapi amaran aku..JANGANLAH SENANG² ◙♠NAK COP ORANG!!!..kan tuhan marah..dah dapat dosa free kan kan kan..penat² je tunggang tonggek sembahyang..last² out..
hafizah in wonder sedang keras skang nie..aku kesian kat dia..dia mangsa keadaan..dia terpakse akur..tapi percayalah aku akan bawak dia ke arah yang positif walaupun orang cakap aku yang negatif..dia sajer je yang tau sape aku yang sebenar..sebab dia cube untuk mengenali aku...
pesanan buat pedengki : DONT JUGDE ME!!

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?