www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Tuesday, February 3, 2009

Lihat Lah Dunia!!!


hari nie aku dah buat satu pengorbanan yang paling unggul..setelah 2 tahun aku berkhidmat di call centre MAS..tak penah ader org di sini yang penah nampak muke aku yang sebenarnya..tapi atas permintaan hafizah in wonder, aku akur dan aku telah membuang sesuatu yang amat berharga dan juga ianya market(kate abg azuar nie market aku..)pada muka aku nie..JANGGUT...AKU!!!ye janggut aku!!!jadi pada mereka yang teringin nak tau cam ner la muke aku tanpa janggut jgn lepas kan peluang keemasan ini...hahaha..anda boleh dapatkan poster dan autograf saya di pusat service proton yang berhampiran..hahahahahaha...aku dah MUDA..abg MUDA..hafizah in wonder..ini lambang pengorbanan..lambang give n take yang i nak u paham...terima lah..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?