www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Friday, February 27, 2009

KeleWatan MenGeceWakan?

aku penat sangat² la skang nie..tak cukup tido kot..pagi keje malam ade practice dance..adoh..tapi perlu di ingat aku masih ader mase untuk hafizah in wonder..asalkan dapat bersama kitorang akan ok jer..


hari nie aku dihantar pulang ke rumah aku di shah alam oleh hafizah in wonder..aku sangat hargai pengorbanan dia untuk aku..jauh tau subang airport ke shah alam tu..pastu patah balik ke subang airport untuk bekerja..kesian dia..dah la naik H..minyak pun A la..tapi dia tak kisah smua tu..baik tau cam nie..korang nak carik bini cam nie la..aku dah dapat..hehehe..


TAPI...aku buat hal pulak..pagi tadi....hafizah in wonder amik aku lagi skali pagi tadi..nak h lagi..dia abis keje pukul 0730 pagi nie..sampai umah aku dalam pukul 0800 pagi..ngan ngantuk nye dia slumber mendatangkan diri ke rumah aku untuk mempick up aku..tapi yang mengecewakan..aku LEWAT..dan dia call hp aku..bateri kong lak tu..last² dia kene tggu aku hampir 45 minit kete..boleh korang bayangkan memek dan pergerakan otot mukanye??..dan antara perkara yang paling aku takut nak hadapi adalah..dimarah oleh hafizah in wonder..atot..atot..atot..mintak maap aku tidak dilayan tetapi di balas dengan lirikan anak mata yang tajam membunuh kejantanan aku..


kesian dia..alu slalu buat camtu..tapi aku selalu cakap kat dia yang dia kene terima setiap baik dan buruk aku..bile cam tu, baru dia dan aku akan lebih paham sesama kami.. ;-)

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?