www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Wednesday, February 25, 2009

JAWAPAN

aku hanya insan lemah yang tak mampu meramal masa depan..namun aku cuba mengatur setiap langkah ku agar kau dan aku dapat berjalan seiring sejalan..kekuatan aku hanya ada padamu..keracunan hidup ku hanya penawarnya kamu..aku bukan pendusta tapi aku pencinta..dan cinta ku hanya pada satu..cintaku hanya padanya..hafizah..hafizah in wonder ini..aku mahukan dia bersama aku..aku cuba mengukur jarak kasih dan cinta ku padanya..ternyata jarak nya sangat jauh hingga aku tidak kelihatan penghujung nya..terima lah aku dan kasihi la aku..akan ku bawa kau ke jalan sayang yang aku cipta hanya padamu..aku bersedia menempuh segala pengganggu cinta ini..aku tulus dalam mengasihi mu..aku terlalu menyayangi mu..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?