www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Tuesday, February 17, 2009

ebony black(Hitam) Ke sapphire blue(Biru)nie ??

aku insan lemah..aku hanya seorang yang baru ingin memiliki aset..aku ngan dalam kekeliruan..aku tak tahu ape kaler yang kau nak amik nie..??dua² kaler nie kaler faveret aku nie.. cam ner aku tak pening..cube korang ref kat sini

http://www.perodua.com.my/index.php?section=ourcars&page=viva

pening kan??aku dah kate..hah..padam muke aku kan..??

tapi aku dah tanye hafizah in wonder..dia kate hitam semart..aku tengok memang semart..thanks sayang sebab bagi kekuatan untuk aku meneruskan perjuangan ini..lepas hafizah in wonder cakap cam tu, terus peratus dah jadi cam nie.. hitam- 70% biru-30%..
hahaha..tggu dan lihat la dunia..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?