www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Sunday, February 8, 2009

cabut gigi,menapak dan pengorbanan(bagi susah dulu)


halo..dah dua hari aku tak meng update blog nie..aku semenjak dua menjak nie sibuk skit la..sibuk dengan kerja² yang menguji kekuatan dan ketabahan..ops lupe nak bagi tau..aku teman kan hafizah in wonder g cabut gigi..dah dua hari seblom tu hafizah in wonder menanggung sengsara dek kerana gigi yang menyakitkan tuan badan..amalan mengosok gigi menggunakan ubat gigi org dewasa membuatkan keadaan ini bertambah teruk..lain la aku..mase kecik dulu, aku pakai kodomo lion..tu yang gigi aku kuat dan sehat..hehehe..sory sayang..gurau jer..tapi alhamdulillah..selepas gigi tu di cabut..keadaan dia semakin stabil..aku suke gunakan perkataan 'stabil' nie sebab selama hafizah in wonder sedang menanggung derita nie, dia mengalami keadaan tidak stabil..senang nak marah,majuk dan sebagai nye..tapi disebabkan aku nie doktor(doktor love) aku dapat paham situasi dia sebab sakit gigi adalah sakit no.3 yang paling top selain sakit nak mati n sakit nak bersalin..so..aku pun sangat paham la dia..
lagi satu..keje yang aku buat dua hari nie..kemalangan yang kurang menyenangkan..MOTO AKU ROSAK..n yang lebih menyeronokkan..moto aku rosak ketika aku bersama hafizah in wonder..n yang best part nye adalah..kan aku dah cakap dia ngah x stabil kan>>?ape lagi aku mendapat lagi satu bahane..aku telah meng=heret dia dalam kesusahan ketika dia sedang susah(sakit)..adoh..ape yang ko dah buat nie nadzrin..dalam kepanasan matahari di atas kepala,aku menolak moto dan membawa hafizah in wonder yang x stabil..OMG..ya ampun sayang..dia tidak bersalah..aku dah tak sanggup menguji dia lagi..its fine..CUKUP..ianya dah terbukti..pengorbanan hafizah in wonder..

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?