www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
topbella

Monday, February 16, 2009

JangaN BerakSI DenGan PoLis----PenG--Peng


halo..aku n hafizah in wonder g cari tempat makan hari nie..kat subang..tapi kebiasaan nye aku akan bawak hafizah in wonder makan tak jauh dari situ..tapi aku ingat pergi jauh sikit boleh la bagi skit kelainan..tapi hampeh..ke mamak jugak aku bawak dia..dan hafizah in wonder plak dah menyampah makan kat mamak..sikit hari lagi boleh berbulu cam mamak lah...hahaha..

tapi mase kitorang makan~~aku sorang je makan sebenarnye~~~kitorang di datangi polis di raja malaysia(PDRM)..boleh hafizah in wonder bergurau ngan aku pasal lawak polis..hahaha..pecah perut jap..aku cakap kat dia jgn cakap kuat² sangat..kalau polis tu dengan dia sentap nanti..kene--peng--peng lak nanti hehehe..

dalam minggu nie hafizah in wonder dia keje pagi.n aku lak masuk petang..so agak susah jugak la aku nak jumpe dia.tapi aku akan pasti kan aku akan ader mase dgn dia..semestinya

0 comments:

Post a Comment


'



berape peratus kekuatan cinta anda pada si dia?